nyss..

Hej, jag kom precis hem.

DET HÄR HAR VARIT DEN VÄRSTA DAGEN I MITT LIV, jag hade brottom till bussen imorse. När jag kommer till busshålsplatsen  så säger dom att bussen är instäld.
Jag går till nästa busshlp den är också avstängd. och jag hade en väska  som var så himmla tung.

NÄSTA SAK SOM GICK SÅ "HIMMLA" bra var att bussen redan hade gått i centrum, man bah åååhh.jag hålde nästan på att svimma. jag var så himmla trött. Och när jag kommer till skolan så är det låst i klassrumer, och då kommer en kille från min klass och säger

- Vi har bild, och där gick gränsen då va jag helt slut..

KANSKE inte behöver skriva något mer för att min dag har bara varit sådär...
INTE ROLIGT..

BILDER ÄR PÅ G KOMMER I DET HÄR INLÄGGET.. Ska bara ladda upp dom.
Det kommer inte några bilder från idag, för att min kamra har blivit konstig. Jag tog en bild på  mobben...

MEN NI KAN FÅ LITE GAMMLA BILDER FRÅN I SOMMAR...
förlite bilder måste ni ju ha.

Bilderna kommer i nästa asså dom från sommaren för att jag måsta fixa dom lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0