BÖRJAR NIO

hejhej, vi sitter här hos jossan. vi håller på att ladda över bilder. Som det står på rubriken så börjar vi nio. Jossan sitter och DAMMMPAR på mobilderna, vi håller på att skicka över bilder till jossans mobil men det funkar inte, men nu ska lite bilder. sen så lägger vi ut dom HÄR...


Jossan sminkar sej...

jag och Lina i skolan, ( bara tvungen att lägga ut)

Jag ( ful ful ful!)

Jag och en liten bit av jossan!( hihi)

Jossan!

Jossan igen...

Jag i bilspegeln..

Jag ( eehhh, vet inte vad jag håller på med!)

Jossan, hehe sexy bild

ojoj, upp och ner...

Jossan, när vi var och kollade på hennes pappa, när han körde flygplan..

jossan på flygplatsen..

jossan på flygplatsen, cool bild asså...

flygplatsen...

jag och jossan...

Världens coolaste bild!...

Hehe, tog lite störda bilder, med jossan och jossans syrra nattis...
Hehe, vi tog med webben och så kunde man ändra så att dom så helt sjuka ut..
Men dom kommer i nästa inlägg puss och hej leverpastej..

/  J och R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0